torsdag 24. juni 2010

En lang sportsdag

I går hadde jeg valget mellom å se en av de to VM-kampene i gruppe D, eller tenniskampen mellom Isner og Mahut.

Da jeg slo over på BBC2 for å se tenniskampen stod det allerede 33-32 i siste sett, og og selv om jeg liker å se på tennis, da spesielt Queens- og Wimbledonturneringene, så ble det fort kjedelig. Dette er to spillere som allerede da var dødsslitne, og selv om det er en av de mest utrolige kampene som noensinne har blitt spilt, så orket jeg rett og slett ikke å se på den.

Jeg satset heller på at Tyskland mot Ghana skulle bli en interessant kamp, men tok heller feil der også, så de ble til at jeg flikket tilbake til tennisen nå og da bare for å se hvordan det gikk.

Fikk forresten med meg førsteomgangen av England mot Slovenia (uten lyd) på en heller dårlig stream, på kontoret, men det ble liksom ikke det samme som å se den på TV hjemme eller i puben.


Alt i alt, så var det en heller lang, men rimelig kjedelig sportsdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar