fredag 18. juni 2010

Useriøst av Helga Pedersen?

Helga Pedersens kommentar i forbindelse med mistillitsforslaget mot Terje Riis-Johansen, "det er første gang KrF tar til orde for å fjerne en sladd", ble ikke godt mottatt av Høyre og FrP.

Selv om kommentaren i seg selv var ganske morsom, så vitner dette om de kanskje ikke tar dette så seriøst. Jeg hadde ikke forventet at nivået på Stortinget synker ned mot det vi ser fra Underhuset i Storbritannia, hvor det er vanlig med vitser og drittslenging.

Jeg er egentlig glad for at stortingsrepresentanter normalt er mer seriøse, men Helga Pedersen skuffer meg.

5 kommentarer:

  1. Kjeften hennes holder på å gå helt rundt!

    SvarSlett
  2. APs maktarroganse stiller dem i et dårlig lys.

    Men verre er det at det i AP finnes en slik ukultur.

    SvarSlett
  3. Skremmende å se hvordan spes. AP har oppført seg siste årene !
    Alldrig engasjert meg spes.men meldte meg inn i Høyre nettop !
    Løgn og personer uten innsikt lenger enn neste
    reise å fine middager ønsker ikke jeg skal representere mitt hjem ( Norge ) !

    SvarSlett
  4. Da lurer jeg på hvor du har vært de siste 30 årene. Dette er da ikke noe nytt, heller helt dagligdags på stortinget, eller skal vi si barnehagen. Den eneste stillingen Helga Pedersen er duganes til, er som barnehavetante, men ikke engang der, hadde hun hørt hjemme, da vi vet at mobbing er uhørt uansett hvor man enn er.

    SvarSlett
  5. Det må da faen meg være lov å dra en spøk en gang i blandt. Jeg syns det er trist at vi beveger oss mer og mer i retning av USA, der man nesten ikke kan åpne kjeften av frykt for å si noe som ikke er "politisk korrekt".

    Det går faktisk ann å spøke om noe selvom man tar det seriøst.

    SvarSlett